Kindermerk Lilliputiens lanceerde Little Chef, een quality time & cooking concept. Het is een kinderkooklijn met receptenboek en elf andere handige keukenhulpjes voor kleine Chefs en grote hulpkoks. PUUR PR organiseerde een pers event in Creativehaus in Amsterdam-Oost om de lijn te lanceren. In een dubbele shift werd een mix aan redacteuren en influencers met kind uitgenodigd om taartjes te komen bakken met de Lilliputiens kookspullen. Met een schort voor en koksmuts op maakten de kinderen samen met hun vader of moeder en de echte koks overheerlijke cakejes en koekjes. Het was een vrolijke middag in stijl die werd vastgelegd met mooie foto’s, posts en artikelen.
0 Comments
Voor wie de tweede editie ook zo mind blowing vond of voor wie ‘m compleet gemist heeft: van 30 maart tot 2 april vindt in de Posthoornkerk in Amsterdam de derde editie van PAUSE Pop-Up plaats. Het evenement waarin fashion, creativiteit en innovatie hand in hand gaan en een stylish en sustainable alternatief bieden voor fast lifestyle. PAUSE Pop-Up is een vier dagen durend evenement waar designers hun werk showen en verkopen. Mode & kunst zijn hierbij de kernwoorden. De oprichters van het event, Romina Pirani en Leticia Bordoni, streven naar transparantie en innovatie in de mode-industrie en sloegen de handen ineen met Nederlandse en internationale designers, kunstenaars en art performers. Bij PAUSE pauzeer je letterlijk en maak je kennis met de designers zelf, kom je er erachter waar en hoe de items worden gemaakt en waarom de mode-industrie zo ongelooflijk aan verandering toe is. Fast- fashion heeft z’n langste tijd gehad en daarom jaagt PAUSE Pop-Up eerlijke werkomstandigheden voor mens en milieu, realistische prijzen en het gebruik van kwalitatieve materialen na. Sfeer proeven? Bekijk deze MUMSTER producties >>VIDEO<< Iedereen is welkom en entree is gratis. In de hippe Hoogstraat in hartje Rotterdam is de atelierwinkel van Charlotte Wooning gevestigd. Een parel omgeven door leuke winkels, koffietentjes en restaurantjes. De inspirerende winkel is dé plek om de volledige collectie verfijnde sieraden van het naar de ontwerpster vernoemde label te zien en om je te laten informeren over maatwerk zoals trouwringen of een sieraad voor een speciale gelegenheid. Ook de nieuwe serie sieraden Claire – Voyant is hier te bewonderen. Per december 2016 verzorgen wij de PR voor dit mooie sieradenlabel .
Wat krijg je als je Kinderfeets en Makii bij elkaar zet? Twee turbo toffe houten Dutch design loopfietsen met creatieve prints waarvan er één steeds opnieuw kan worden ingekleurd en de ander kan worden omgebouwd van drie- naar tweewieler. Je leert er supergoed je balans op vinden waardoor de overstap naar een echte fiets met trappers, zonder de vervelende zijwieltjes kan. Wij mogen de PR rondom deze bijzondere samnewerking verzorgen.
SE: wardrobe is het minimalistische label van Dominika Budny. Het merk en de collecties zijn sterk verweven met Scandinavië vanwege de achtergrond van de ontwerpster. De rode draad is het cleane kleurgebruik, de vorm, de hoge kwaliteit van de stoffen en de afwerking. De keuze voor natuurlijke materialen zoals wol en zijde benadrukken de exclusiviteit van de stukken en geven de drager een gevoel van tijdloze luxe.
Bulbo Lights is een Italiaans bedrijf wat designlampen ontwerpt, ontwikkelt en maakt. De lampen zijn voorzien van een speciaal ontwikkeld lichtspectrum dat je planten, kruiden en groenten in huis voedt met zonlicht. Een prachtig ‘design, meets food, meets interior’ merk voor jong en oud. Zie vier mooie korte filmpjes van Bulbo hier.Bij Dille & Kamille zijn ze dol op lekker bakken en koken. In het boekje ‘Keukengeheimen’ nemen ze je mee in de Dille & Kamille keuken. Het bundelt slimme tips, fijne recepten en alles over het gebruik van de handige keukenhulpjes die je in de winkels vindt. Voor de lancering van dit praktische boekje organiseerden wij een kookworkshop met dinertje in de workshopruimte van het Amsterdamse Dille & Kamille filiaal. De lancering was bestemd voor online en offline pers. In twee sessies gingen eerst de print media aan het werk met een lunch en daarna de online media met een diner. De pers ging in teams aan de slag met het bereiden van gerechten en leerden spelenderwijs handige keukenhulpjes gebruiken bij het koken. De gemaakte gerechten werden na afloop gezamenlijk gegeten aan een lange tafel. Het resultaat: Een succesvol en supergezellig event waarbij met veel lol en interesse werd gekookt en na afloop gegeten. Publiciteit volgde direct op social media en op lange termijn verscheen een reeks online en print publicaties over het boekje en de workshop. Petra werd gevraagd als expert voor de de informatieve lifestylewebsite Littles List. Wil je weten wat haar organic skincare favorieten voor kids zijn? Lees het volledige artikel hier.
Wij werken vanaf heden ook voor het accessoires label Maringe. Maringe Berlijn ontwerpt tijdloze accessoires en kindertasjes van leer. Basic van vorm, voorzien van een vrolijk kwastje en uitgevoerd in een warm, sprekend kleurenpalet. Te gebruiken in de winter, lente, zomer en herfst – voor een Never Ending Season met stijl voor klein én groot.
|
Archives
March 2023
Categorieën |