In het stijlvolle Room Of Ideasin Amsterdam organiseerden we de perslancering van twee nieuwkomers op de Nederlandse organic beauty markt. Het organic oral care merk Niyok uit Berlijn, op basis van kokosolie, en het Franse organic parfum merk 100BON. Geheel in lijn met de warme, minimalistische uitstraling van de locatie werd pers in small group presentaties geïnformeerd over deze nieuwe merken. Publicaties verschenen naar aanleiding van deze presentatie in o.a. Linda, VT Wonen, Jan en Viva en in instagram posts van organic fan influencers.
0 Comments
Sinds 2017 werken we samen met Stichting Het Vergeten Kind, een non-profit organisatie die zich inzet voor kwetsbare kinderen uit multi-problematiek gezinnen in Nederland. Met veel plezier werken we mee aan de lokale, regionale en landelijke zichtbaarheid van de prachtige activiteiten die deze stichting voor deze kinderen organiseert, zoals voetbal clinics bij een groot deel van Nederlandse eredivisie clubs waar kinderen workshops kregen van echte voetballers.
Hele vrolijke gezichten zien we terug komen in de Efteling, waar kwetsbare gezinnen uit heel Nederland een dagje onbezorgd met elkaar van het mooie park kunnen genieten. Ook tijdens de Zomertour, een aaneenschakeling van pretpark dagen door heel Nederland, werden er mooie ervaringen gecreëerd zodat de kinderen bij de start van het schooljaar ook iets leuks in hun klas te vertellen. Wij zorgen er mede voor dat deze kinderen via de media, gehoord en gezien worden, door dat deel van Nederland dat het wat makkelijker heeft. En wellicht een steentje kan bijdragen aan het welzijn van deze kinderen. Voor Lilliputiens organiseerden en styleden wij het brand event 'Het Huis van Lilliputiens' waar pers en influencers kennis konden maken met alles wat het merk is en te bieden heeft. We bakten 'verloren brood' uit het Little Chef kookboek, zagen een sneakpeak van de FW19-20 collectie met live ontwerpsessie en alle aanwezige kinderen feestbeesten de boel bij elkaar - ook aan het bad. In de week van het event was Lilliputiens en het event trending op Instagram onder 35 mommy influencers en hun 300.000 volgers.
Op maandagavond 15 april tijdens de feestelijke uitreiking van de Dutch Beauty Award werd Mádara Plant Stem Cell Age-defying Face Sunscreen SPF30 bekroond met de Beauty Award in de categorie zon. "Wat een waanzinnige eer om ook dit jaar met MÁDARA in de prijzen te vallen. De award is niet alleen een eer en een fantastische bevestiging van de beauty experts voor dit mooie product. Het is ook een bevestiging dat de toekomst voor natuurlijke, veilige en oceaanvriendelijke zonnebrand nu écht is gestart."
Vlnr Kristiana Antoniske (MÁDARA S.A.), Carla van der Veen (MOOR Cosmetics), Liga Broze (MÁDARA S.A.)
Soms kunnen dingen simpelweg beter. Zo vond Emely Middelkoop dat de nagelknipper toe was aan een opfrisbeurt. Ze ergerde zich aan het feit dat het met de traditionele variant vrijwel onmogelijk is om nagels op gelijke lengte af te knippen. Ook vond ze de alle kanten opspringende nagels niet zo sexy. Middelkoop ontwikkelde SensClipper, de slimme, geoctrooieerde en ergonomische nagelknipper die afrekent met ongelijke nagels, rondvliegende nagels en andere ongemakken. ALLEMAAL PLUSPUNTEN Ooit geprobeerd nagels op gelijke lengte te knippen met de traditionele nagelknipper? Als je één nagel te kort knipt, moet je weer opnieuw beginnen en eindig je met veel kortere nagels dan je had gewild. Dankzij de handige instelbare afstandhouder is dit probleem verleden tijd. Het unieke design van de SensClipper vangt bovendien de afgeknipte nagels op in de handgreep. SensClipper, waarvoor Middelkoop een octrooi verkreeg, is bovendien zo ontworpen dat het onmogelijk wordt om te kort af te knippen, of zelfs tot in de huid. Kortom een innovatie met pluspunten: + INSTELBARE AFSTANDHOUDER SensClipper heeft een uitschuifbare handgreep. Deze maakt het mogelijk om nagels op iedere gewenste gelijke lengte af te knippen. De vorm van de beschermkop helpt om nagels in een gelijke lijn af te knippen, waardoor er minder haakjes ontstaan en je tijd bespaart bij het bijvijlen. + ERGONOMISCH DESIGN Het design van de SensClipper zorgt dat je meer grip hebt tijdens het gebruik. Metaal kan door lichaamswarmte glad worden in de hand. De ergonomische kunststof handgreep van de SensClipper voorkomt dit. Deze extra grip maakt nagels knippen ook voor mensen met een verminderde handfunctie makkelijker. + VEILIGER De beschermknop op de SensClipper voorkomt dat nagels te kort of tot in het vel worden afgeknipt. Te kort afgeknipte nagels kunnen pijnlijk zijn en voor problemen zorgen, zoals ingroeien. + SCHONER SensClipper heeft een uniek design dat voorkomt dat nagels alle kanten op vliegen. De afgeknipte nagels vallen naar beneden en komen terecht in de handgreep. Door deze uit te schuiven kunnen de nagels gemakkelijk weggegooid worden. + MEDIUM EN LARGE De SensClipper is op dit moment verkrijgbaar in een Medium (roze) en een Large variant (mint).Medium is ontworpen op een vingernagel en heeft een wat rondere beschermkom. Large is geoptimaliseerd om bredere vingernagels en ook teennagels mee te kunnen knippen, en is daarom bij uitstek geschikt voor mannen. VERKOOPINFORMATIE De Medium SensClipper heeft een verkoopprijs van €5,99, de SensClipper Large kost €6,99. SensClipper is verkrijgbaar via Sensclipper.nl, Kruidvat en Bol.com. Voor meer informatie: www.Sensclipper.nl. OVER SENS PRODUCTS SensClipper is een geregistreerd merk van Sens Products B.V. Netherlands. Een start up voor slimme en innovatieve producten die meer comfort, controle of gemak bieden en tijd besparen. Sens Products zoekt naar verbeterde oplossingen en functies voor bestaande producten. De producten worden zowel B2B als particulier verkocht. Voor B-to-B en inkoop aanvragen: Sens Products B.V. Netherlands, emely@sensproducts.com. Pure en biologisch geteelde ingrediënten staan aan de basis van SO’BiO étic. Dat is mooi nieuws voor je huid én voor de wereld, want het Franse SO’BiO étic draagt jaarlijks 1% van de omzet af om duurzame initiatieven te ondersteunen. Hiermee onderstrepen wij onze missie om mooie beauty producten te maken die eerlijk, biologisch en betaalbaar zijn. SO’BiO étic is biologisch, betaalbaar en deels hypoallergeen. Een alledaags merk voor iedere vrouw die houdt van mooie, eerlijke beautyproducten waarbij duurzaamheid en het beste voor mens en milieu centraal staan. De producten worden geformuleerd met bijzondere ingrediënten die ieder een eigen verhaal hebben.
In een veranderende wereld zag Charles Kloboukoff, maatschappelijk entrepeneur, de behoefte aan eerlijke cosmetica op natuurlijke basis. In 2007 werd op basis hiervan SO’BiO étic opgericht. Onder de vlag van moederbedrijf LÉA NATURE groeien zij naar grote hoogte in het Franse supermarktkanaal. Pure en biologisch geteelde ingrediënten staan aan de basis van SO’BiO étic. Het research & development team van SO’BiO étic zet hun jarenlange ervaring om in hoogwaardige huidverzorging, die zowel effectief als mild voor de huid is. Om bij te dragen aan een betere wereld en iets te kunnen betekenen op het gebied van duurzaamheid, is SO’BIO étic lid van de non-profit organisatie 1% for the planet. Dit houdt in dat SO’BiO étic jaarlijks 1% van de omzet afdraagt om duurzame initiatieven te financieren en ondersteunen. SO’BIO ÉTIC TEN VOETEN UIT SO’BiO étic huidverzorging biedt het beste uit de natuur en prikkelt de zintuigen. De natuurlijke, delicate geuren en texturen zorgen ervoor dat iedere beautyroutine een feestje wordt. SO’BiO étic heeft 15 jaar ervaring in het ontwikkelen van biologische cosmetica. Het R&D expertise centrum van dit cosmeticamerk is dan ook toonaangevend in het segment. Alle producten zijn dermatologisch getest en aantoonbaar effectief. Om de impact op het milieu te minimaliseren, zijn de producten van SO ‘BiO étic ontwikkeld met de grootst mogelijke zorg voor de omgeving. Het Ecocert/CosmeBio keurmerk geeft hierbij extra zekerheid. Ook op het gebied van veiligheid.
MÁDARA'S nieuwe spf lijn. Met de natuurlijke spf zinkoxide, voor patent geregistreerde stamcellen van Noordelijke Drakenkop, hyaluronzuur, frambozenzaadolie, vitamine E & C en het OAK/AOX anti-vervuilingscomplex van eikenschors, groene theebladeren en druivenpitolie. Beschermt, verzorgt, voedt en corrigeert onvolmaaktheden. Dit is alles wat je wil als het gaat om bescherming tegen de zon en straling van schermen.
Bloodline is de eerste interieur collectie van de Amsterdamse textiel vormgeefster Christel van Calsteren. Voor het concept wilde Christel zo dicht mogelijk bij zichzelf blijven. Haar eigen bloed onder de microscoop leverde prachtige beelden op. Beelden van haarzelf, die ze één-op-één omzette naar jacquard geweven stoffen teneinde het bloed tactiel te maken. Het ontwerpproces vond plaats in het Textiellab in Tilburg dat inspiratie bood voor de mogelijkheden die verschillende garens en jacquard weven met zich mee brengen. Het proces resulteerde in een stalenboek van patronen en ontwerpen waar van Christel er een aantal uitwerkte tot dekens en stoffen voor kussens.
Bloodline is een high-end collectie woontextiel uitgevoerd in wol, linnen en reflectief garen dat de weefsels een oplichtend effect geeft wanneer ze worden gekust door licht. OVER CHRISTEL VAN CALSTEREN Christel van Calsteren studeerde aan de Gerrit Rietveld academie en is werkzaam als costumière voor verschillende opdrachtgevers waaronder Vlisco en een groot aantal event bureaus. Ze exposeerde onder meer tijdens Designkwartier Den Haag, Dutch Design Week Eindhoven, Meesterlijk en is in april 2018 exposant op Masterly in Milaan. Het nieuwe Nederlandse merk Milouna introduceert elegante matraskussens (palletkussens) met superieur zitcomfort. Stoer en stijvol, gemaakt van mooie, sterke stoffen, met strakke piping en elegante knoopjes zowel voor binnen- als buitengebruik. Milouna kussens worden met de hand gemaakt door vakmensen die stijlvolle print- gedessineerde en effen stoffen op ambachtelijke wijze combineren met een kwaliteitsvulling. Hierdoor zitten Milouna kussens precies goed en blijven ze langdurig in vorm. Decoratief en duurzaam design Matraskussens van Milouna zijn opvallend decoratief en van hoge kwaliteit door de prachtige stoffen en de zorgvuldige, ambachtelijke maakwijze. De fabricage vindt plaats in Nederland; niet alleen uit oogpunt van duurzaamheid, maar ook vanwege de constante kwaliteit. Karien Ris, oprichter Milouna: “Wij hebben in ons land ambachtslieden die hun vak zo goed verstaan dat het niet nodig is voor de productie van onze kussens over de landsgrenzen heen te gaan.” De stof van deze collectie loungekussens komt van gespecialiseerde producenten uit Spanje en de UK. Zij combineren een traditionele werkwijze met een vooruitstrevende visie op design. Perefctly Plain & Great & Graphic De huidige collectie van Milouna kent een effen en een grafische lijn. Binnen de gehele collectie voeren zachte, geweven stoffen de boventoon. De matras- of palletkussens hebben een standaard maat van 120 x 80 cm. Exact de maat van een pallet waardoor ze perfect passen binnen de pallet (tuin)meubelentrend. De kussens zijn 14 cm dik en komen met knopen in bijpassende, of op verzoek in een afwijkende kleur. Milouna kussens van 80 x 120 cm zijn verkrijgbaar voor €425 via www.milouna.com. |
Archives
March 2023
Categorieën |